Saturday, January 23, 2010

sbpi gombak on 23rd jan 10..

haha..best sgt dok sane,mmg sie2 aku dpt g sane..huh,,bkn sng nk dpt masuk sbpi gombak aka intergomb..that motivator telah membuat kan aku minat sgt kat satu lagu ni..sbb die asyik soh nyanyi lau nih..mmg sgt membuat kan aku bersemangat utk terus kan belajar..




Disini lahirnya sebuah cinta, Yang murni abadi sejati, Disini tersemai cita cita, Bercambah menjadi warisan

Andai ku terbuang tak diterima, Andai aku disingkirkan, Kemana harusku bawakan
Kemana harusku semaikan cinta ini

Betapa, Dibumi ini ku melangkah, Keutara selatan timur dan barat, Ku jejaki

Aku Bukanlah seorang perwira, Gagah menghunus
senjata, Namun hati rela berjuang, Walau dengan cara sendiri, Demi cinta ini

Ku ingin kotakan seribu janji, Sepanjang kedewasaan ini, Ku ingin sampaikan pesanan
Aku lah penyambung warisan

No comments: