Thursday, March 3, 2011

cita-cita.?

semua org tau ape yg dierg nk jd..
tp aku nih???
sekarang ni aku hanya ada satu sahaja cita2 iaitu

untuk duduk dalam bnd nih..
dah duduk tk kan lah pulak buat bodoh je kan..
mestilah aku nk control bnd nih.
haha..tp bile difikir2kan..
susah giler mau jd pilot..
so aku dah buat backup plan..
bak kate akk aku
reti tgk citer the backup plan tp tk reti nk wat backup plan..
skrg nih aku dah fikir masak2..
kalo aku tk dapat jd pilot seperti yg aku nk..

1. aku akan apply air traffic controller.. tp nk jd bnd alah nih aku kne la stdy tinggi2.. atleast ade degree then aku leh laa apply..
jika tidak????

2. aircraft technician.. member kakak aku cter leh dpt free ticket gak every year..wahh.. melancong smbil bershopping2an lah nmpk nya setiap thn aku..

3. aku nk jd penjual tiket kapal terbang.. even tk dpt keje ngn aircraft tp bg org nek aircraft pon jd laaa...
eh eh..ni kat reception?? tk pe la jd receptionist pon jd laa


No comments: