Sunday, September 4, 2011

find something interesting during science computer's lab

Assalamualaikum..

hi act i am in the class. my lecturer lets us anything coz we have done the sillybus gagagaa.. i dont know what to do and what to say now. so i go for a quick search on my besties, mr. google. hahaa.

guess what i found again the place i would go for my honeymoon. aku selalu lah lukis bangunan ini kerana aku tau ni lah tempat plg romantik dlm dunia. ive promised each of my girls yg aku nk bwk mereka kat sni. tp jodoh tadakk.. so sape yg untung tu lah yg akn aku bwk kann..

hahaa. tp sabtu ari tu aku ade tgk satu cerita nih. SEX AND THE CITY 2 if im not mistaken lah. dierg dtg ABU DHABI untuk bercuti and aku rs its such a beautiful place to go instead. ouh okok.. tkp2. KIV lah utk tu. and then teringt kat TARA 'the amazing race asia' dierg ade g kat OMAN jugakk.. err. lg lah cantik tmpt tu seriously. i guess sane lebih orgnya beradab and agak tk popular nk bndg ngn ABU DHABI. so rsnya tkd la ade org nk buat kecoh kat OMAN kan mcm dlm cter tu. 

tp kat sini aku terfikir sejenak kembali.. ak ttp ngn pilihan aku. ak nk berhoneymoon ngn bini aku kat PARIS jugak. our first night dinner aku tk kira nk bwk makan depan EIFFEL TOWER jugak. ak mmg tk akan mgkr janji aku yg telah terpatri sejak aku entah lah.. dr darjah 1 kot.. haha.. 

btw ape yg ak dh merepek nih. spttnya ak kena stdy skrg nih. tp kenapa update blog pulak tu.. panjang lak tuu -.-' btw broadband aku dah tk leh gune. myb lame lah tk on9.. kalo ade mase ak g lah kat library tok on9. see again friends :)

No comments: