Saturday, September 24, 2011

PARIS.

assalamualaikum.

well i guess mmg dah lame betul tak update blog. everyday got chances to open facebook, but not updating blog. yeah sbb busy. busy dan busy. konon2 nye la. and yet, pebuk buleh je wat status smpai berpuluh2 komen. gambaq upload beralbum2 kan. haha. actually bkn tkd mase sgt pun, tp tak de idea nk tulis ape kan. and furthermore final is around the corner. and im still in front of my computer. and my books. *buat pekasam saje la atas meja tu. lepas tu dengan my new Android kan, mmg tak lah asyik mengDownload sofware2 baru je keje. tp buku. aduh susah bebenor lah mau study.
my home android Galaxy Ace

well act i got an idea on posting this one, coz my pesbuk status that day. The below one. erm. after coming back to matrics. I got a really huge impact. semua bertanyakan, siapa weh ? sape we ? daus dah ade awek la ? tettttttttttt HEAD BRAIN korg ak dh ade awek. awek pon tk nk kat aku laa. aduh ni gara2 interview tu lah. yg sepatutnya isnin ni ak g tuu. alaa SPA tuu. ak nk kate benci tk benci. nk kate tk suke tp suke. errrrghh, partially agreed laa. sbb hati aku dah lekat kat matrik. so mcm tk nk kuar. tp bile fikir balik, matrik susah kot. so i guess this is the best for me. No No No.. ni hanya diploma. baik teruskan je matrik. lgpun dah nk abs dah pun. NO WAY. kalau aku gagal matrik, padahnyer aku tanggung seumur hidup kot. !! alamakk o_O seriously aku mmg bingung nk amik mane. mane yg terbaik tok aku pon tk tau. hurm, susah betulkan. semua yang kita rancang tk semestinya menjadi. aduhhh. ade member2 ak suke aku PERGI and ade yg nangis even aku balik ni (jumaat - selase , tp ni baru hari sabtu). adoiyaii. nk puaskan hati semua org mmg susahkan. hurm. ape2 pun aku pergi je interview. dapat tak dpt tu belakang cite. aku tgk dulu keadaan. masih belum fikir masak2 lagi. alaa dah tersasul ke bende lain pulak. ak nk ckp pasal bdn alah ni tribute kepada member aku yg dah fly ke PARIS. pehh, baru umur 18 (1993) dah fly oke. tu yg encourage aku bnyk tu. ye la mane tak nyer. best kot dpt opportunity g dok luar negare. lagi2 paris tuuu. hahaa.

ni ler bende alah tuu. 
alaaaa mcm malas la nk tulis panjang2, BaiBai la ye semuaaaa

hahaa. walaupun dah lambat nk jugaklah selamat hari raye maap zahir batin :)

No comments: