Tuesday, November 20, 2012

Happy Birthday Adam

Assalamualaikum..

semalam busy gile nak mati nak mampos laa gile. Exam dah start semalam. Dan smlm laa birthday adam. Pehh dah dua tahun daa budak tu kan. Ciss. seriously baru mcm baru jeee temam mama kt hospital mase ayong bersalin. Hihii. Rindunyee kt adam. Adam nampak mcm dah takut dgn aku, sedih laa. Tapi bagus jugak. Kang manje sgt ngn aku pastu slalu laa dera ak. Bile dia takut ngn aku, dia akan lebih respect ngn aku. Hihii. Miss you so much. I dont care. He's the only baby kat rumah tuu.

Ohh post kalo ni tk panjang. Takde mase nk tulis karangan panjang2 mcm dolu2. Just nk tulis adam punye hari jadi. hahaa. tetibe jee teringat cite Istanbul Aku Datang time lisa surihani tulis blog, lawak gile. Siap follower dia mcm2 kerenah kan. Lawak gile. Tk tipu. Dan last sekali tulis XOXO. Hahaha, girlish sangat -.-'

ps : final kali ni tk sebest kat matrik, tkde feel nak final langsung. Down gile jawab exam. so denda lahh :(
lagu tu btl2 kena batang hidung ni haa, babai

No comments: