Saturday, July 28, 2012

MENARA GADING

Assalamualaikum...

Lama tak update benda ni. Taknak update pun. Hahaa, mengikut dengan tajuk entry, merana gading ehh ehhh menara gading lahh. Haish apelah aku nih. Memanglah setiap jihad tu perlukan pengorbanan kan. Haa dalam pengorbanan mesti kita merana, sengsara dan sebagainya, tapi kalau jihad dan pengorbanan kita lakukan tu dengan niat kerana Allah, so aku tak rasa pun jihad dalam belajar ni satu kesengsaraan.

Just nak inform kat korang-korang sume yg baik dengan aku ke yg jahat dengan aku ke, ak nak mintak maaf ( please yee, aku nak jadi macam Uztaz Firdaus dalam cerekarama malam tadi, dah la belakon sebelah umah aku jee, and kat masjid as-syakirin lak tu, balai polis gombak mmg tmpt aku main2 laa kan ) hahaa. Bukan ape, hari ni hari last aku kat rumah. After this i'll be away from my beloved home for the next 4 years.

Ramai orang tarak tahu maa, tapi sayeee mauu bg tawuu looo sikalangg. Alhamdulillah, hari tu dapat kos Sains Gunaan and now, even aku tak lari dari bidang asal aku iaitu kejuruteraan, but i think it is quite good la compared to Applied Science kann. Aku ditawarkan Chemical Engineering dan pendaftaran besok la bebehh. So kiranya ni last la ak online ( ngade bukan nye aku ade FB ke Twitter ke nak mention2 on9 nii ) hahaa.

Memandangkan kita kat dalam bulan ramadhan, ada sedikit lah video pendek dari Youtube.com yg telah menambat hati aku. hahaa. Enjoy and see yaa bile cuti balik rumah. InsyaAllah bukan dalam masa yg terdekat ni.

No comments: