Wednesday, April 13, 2011

batul ke keputusan aku??

assalamualaikum.

Ya Allah aku takut sangat dengan semua ini.
aku takut apa keputusan yang aku buat ni tk betul.
tapi Abah dah suruh jugak pergi.
mayb nak tunjukkan kat pakcik2 dan makcik2 aku,
aku pun boleh berjaya dalam askar??
WTH..ape kaitan nya dengan aku.
fineee..sekarang ni ape ade dalam kepala otak aku.


- kem askar ( abah cakap best sgt time dulu2 abah masuk hutan. )
- 8 hari merana.? ( kalau dapat tahan smpai 8 hari ? )
- ragging ( aku tk pernah masuk asrama so aku tk de pengalaman lg. )
- makanan.... ( aku akan makanan ape erk? bersih ke tk ni )
- scholarship. ( tu je tujuan aku g sane )

okay aku dah buat keputusan.
aku pergi sane atas dasar scholarship.
masa depan aku adalah bnd paling penting sekarang nih.
i will strive for my future.
harap2 lepas.
insyaAllah....
and hopefully dapat member2 yang baik ngn ngam ngn aku.


P/s :- gile gedik smpai mcm tu aku fikirkan

2 comments:

muzil said...

hah. bole pun komen, slame ni aku nak komen xkua2 pun bnde ni. haha

firdaus salim said...

haha..bnd alah ni bengong sgt3..menyampah aku..