Monday, April 11, 2011

UPNM.

assalamualaikum..

td mama kejut aku then dia kate aku dapat g interview UPNM,
hamboi2 mama bukan main gmbre lg kan..
dulu bkn men lg marah ak mintk UPNM as 3 pilihan utama UPU ak.
haha.ak mmg lah gembire gile bile dpt tawaran tuh.
tapi ade satu bnd yang menghalang aku.
chest aku tk besar lahh.tau la aku tk sado ak just kerempeng kan.
haha..no matter it is ak akan tetap g interview tuu.
dlm pukul 12tghari nih boleh check lah status aku
hurmm.tp bile aku googling2 menggunakan mr. google.
ttbe lak aku ade terbace someone punya blog nih.
dia kate almost 500 candidates from RMC..
royal military collage.
makk aiii.susah lah gini..
and the interview bkn sehari jowww.
beberapa hari kotttt.
kusssss semangattt,,ak ttbe lak cuakk.
dan yg paling membimbangkan aku adalah kena kawad.
oh my GOD.ak siyes tk penah n tk reti kawad.
T_______T
sedihnyaaaa.ak rs mcm tk dpt je UPNM nihh..
aduuhhh..risau pulak aku kannnn...

No comments: